Kitaplarda En’lerim
😭 En çok ağladığım kitap-> Çizgili Pijamalı Çocuk ⚡ En hızlı bitirdiğim kitap-> Hizmetçi 💸 Aldığım en pahalı kitap-> Locke Lamora'nın Yalanları 📝 En altı çizili/post-it’li kitap-> Martin Eden ⌛ En uzun süre elimde kalan kitap-> Vârislerin Oyunu (ıyyy) 📢 En çok başkasına önerdiğim kitap-> Martin Eden 😤En sinir krizi geçirdim kitap-> Başka Dilde Aşk
·7 alıntı·
4.663 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çizgili pijamalı çocuğu okuduğumda ağlamayı bile başaramadım tüylerim diken diken oldu. 2. Kitabı da ayrı bir boyuttu zaten
h˙⋆`
Gönderi Sahibi
Aa ben ikinci kitabı olduğunu bilmiyordum
Postitim yok, almayada üşeniyorum🤧 Neyse alacağım inşallah bi ara. Buarada Martin Eden çok güzellll
h˙⋆`
Gönderi Sahibi
Evett benim en sevdiğim kitaplarda ilk üçte💕
Ben de Martin Eden’a bayılıyorum en sevdiğim kitap🫶🩵
h˙⋆`
Gönderi Sahibi
En güzel klasiklerden biri gerçektenn💙
Kitaplarda nasıl ağlıyorsunuz😔
h˙⋆`
Gönderi Sahibi
Eskiden her halta ağlardım ama şimdi bende de yok oldu o yetenek🤡 En çok ağladığım derken ağlayabildiğimi kastediyorum
Sana başka dilde aşkı onerdigim gecenin... 😔
h˙⋆`
Gönderi Sahibi
Azriel bir sonraki romantik okuyuşumda mantik aramamayı deneyeceğim yardımcı olur inşallah💆🏻‍♀️
Reklam
Ben çizgili pijamalı çocuğu okuduğumda çok küçüktüm. Okul kütüphanesinde görmüştüm böyle mavili beyazlı kapağını görünce (adında da pijama falan yazınca) çocuk kitabı diye düşünerek almıştım. Kitabın sonuna kadar zaten olayları bilmediğim için hiç bir şey anlamıyorum. Sonunu okuyunca şok geçirmiştim. Daha sonra yaşımda büyüyünce ne okuduğumu anlamıştım. En çok ağladığım değil ama ilk ağladığım kitap 💔
h˙⋆`
Gönderi Sahibi
Ayy travma yaşatmış sanki🫣 Aslında çocuk kitabı diye bilenler var ama çok yanlış bence, çocuklar asla okumamalı bunu🫤