Ben çizgili pijamalı çocuğu okuduğumda çok küçüktüm. Okul kütüphanesinde görmüştüm böyle mavili beyazlı kapağını görünce (adında da pijama falan yazınca) çocuk kitabı diye düşünerek almıştım. Kitabın sonuna kadar zaten olayları bilmediğim için hiç bir şey anlamıyorum. Sonunu okuyunca şok geçirmiştim. Daha sonra yaşımda büyüyünce ne okuduğumu anlamıştım. En çok ağladığım değil ama ilk ağladığım kitap 💔