IT'S OVER simdi de almanca calismam lazim b1+ sinavim icin galiba ben kitap okuyamayacagim sonsuza dek

burçin୨♡୧

@quitethebookworm
·
Bitti! Aptalca bir söz bu. Neden bitsin ki? Bitmek ve salt yokluk; aynıdır tamamen ikisi de! Ne işimize yarar sonsuz yaratılış? Dönüştürmek yaratılanı hiçliğe? ‘Bitti artık!’ Nedir bunun anlamı? ‘Var olmamıştı hiç’, demek gibi bir şey bu, Ve dönüp dolaşıyor daire halinde, sanki varmış gibi! Yeğlerim ben bundan dolayı sonsuz boşluğu.
Goethe Der ki
·1 alıntı·
215 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.