… kendine tutunamamış ya!.. başkasının tutmasına ihtiyaç duymuş hep yarım kalmış… kendine tutunabilseydi başkalarının da elinden tutabilirdi belki de…🖋️
Temelde bu kişinin, başta kendine çektirmeye hakkı yoktur.. Kişinin farkındalığı oluşmadan, başkasına yaptığını zihin/adalet süzgecinden geçirebilir mi ? ..