İnsan
8/10
·104 syf.··
2025 18. kitabı
Bilinçli olarak "İyi bir insan" olmaya çalışan bir kişiyi görüyoruz hikaye de hep.İki kişi arasında konuşma geçse de tek taraflı olarak bu konuşmaları okuyoruz. Okudukça yeri geliyor insan hak veriyor yeri de geliyor hak vermiyor demeyelim de aramızda ne tür insanlar da var diyip öyle okuyup geçiyor. İnsanları yakından bu kadar tanımak önemli mi acaba ? Tanrı - İnsan konuşmalarını sevmedim diyemem ilgi çekiciydi Okuduğum ilk Camus kirabıydı ve farklı bir kitaptı benim için sevdim diyebilirim ki diğer kitaplarını da okumak isterim
Edebiyat
DüşüşAlbert Camus · Can Yayınları · 202319,2bin okunma
·
73 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.