·136 syf.····Okunma: 22 Ağustos 2025 06:51 Bu kitaba başlar başlamaz anında beni etkisine soktu ve okudukça neslin nasıl aheste aheste bozulduklarını daha iyi anladım.
Kitabın ilk bölümünü içeren 52 sayfalık bu bölümü soluksuz okudum. Ama daha sonrasında bir o kadar sıkıldım. Çünkü Osman Yüksel Bey'in konuşmalarını içeren 5 bölüm kopyalanıp yapıştırılmış. Daha sonrasında ise konuyla bağdaşmayan Ayasofya, Mevlana Hz. Ve Mehmet Akif nutuklarını içeren bölümler. Osman Yüksel Serdengeçti'nin davasını, mücadelesini çok iyi biliyorum fakat kitabın 52 sayfalık bölümünü okurken duyduğum heyecanın bir anda bıçak gibi kesilmesini beklemiyordum. Bu sebepten benim için bu kitap Başı mükemmel iken sonu vasat biten bir eser...