Sade yalın ve ilgi çekici bir inceleme olmuş. Kitabı merak ettim. Tabiki bana sorarsanız klasikler derya deniz, o yüzden okunacak güzel kitaplar bitmez. Fana filmini de çok severek izlemiştim ve tabiki biraz hüzünle. Kaleminize sağlık listeme eklendi👌👏👏