Ayşe* Aslında bende tam tersi oldu. Sonunu beğendim diyebilirim ama aksiyonu beğenmedim. 😀 Sayfa 150'den sonra olanlar sıkmaya başladı, sanat bilgileri hoşuma çok hoşuma gitti ama.
Heves kaçırmak gibi olmasın ama iyi başlayıp, sonu pek iyi bağlanamayan bir kitaptı, ama çok şey öğrendim sanat tarihi ile ilgili, bunun için bile okunur 🤓
Uğur Ay çok güzel ilerliyor ben sonunu bağlama şeklini beğenmedim yoksa kitabın temposu hiç düşmüyor, beğenmesem okumazdım 🤓 beni sıkan hiçbir kitabı okumam ben.