Kitap yazardan okuduğum 2. kitap. Kitabı çoğunluğun aksine sevemedim. Evet içinde güzel alıntılar, anlatılmak istenen güzel kısımlar vardı ama maalesef anlatılanlar bir zemine oturmuyordu bence. Yazarın dilini de başarılı bulamadım. Kitap baştan savma aceleyle yazılmış gibiydi. Eric Emmanuel Schmitt'in Bayan Ming'in Hiç Olmayan On Çocuğu kitabından sonra çok övülen bu kitabına da şans vermek istedim ama maalesef beklediğimi bulamadım.