Geceyarısı canavarı saati, yani herkesin uyku güzeli moduna geçip, rüyalarında unicorn kovaladığı dakikalarda... Ben kitabı bitirmiş olmanın sarhoşluğuyla, sanki incelemeyi yazmazsam evren patlayacakmış gibi klavyenin başına çökmüş durumdayım. Beynimin içindeki yazma düğmesi şu an kahve tuşuna dönüşmüş durumda. Acilen o kara iksire ihtiyacım var yoksa bu inceleme, "Giriş; Zzzz..." diye bitecek. 😴☕️