1K'nın Acayip İsimli Üyelerine, İthafen :))
İnsanlar kendilerine ne acayip isimler takıyorlar!...
Alıntı
·
5,2bin Gösterim
14 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Tebessümlük…🖋️👌
Lulu ısmını seviyorum Sen zaten gerçek ısmımı bılıyorsun 🥰
єѕяα ོ
Gönderi Sahibi
Lulummmmmm🤗
🙈🙈🙈Dur bakım taş kafamı yardı mı🫣 yarmış🤕🤣🤣
єѕяα ོ
Gönderi Sahibi
Ekşi limon Ooyy :) limon çok severim 🥳
Benim takma lakabım aslında, ve ruhumu tazeliyor minicik bir çocuk sevinci ihtişamı gibi, ruhum hep çocuk 🫣
єѕяα ོ
Gönderi Sahibi
Ama çok dadlu:)
Hazır ayaktayken su veren kadın ve Ambulânsa alınmayan hasta yakını isimli okurlara selâm olsun:))
єѕяα ོ
Gönderi Sahibi
Enteresan isimler :))