10/10
·79 syf.·
Beğendi
·
5 saatte okudu
·
2018 42. kitabı
Yaşar Kemal
7.4/10 · 18bin okunma
·
1 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bahar ayında Yaşar Kemal okumak bir başka. İyi okumalar, Bolahenk. :)
Bolahenk
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim Kasım :) neden çok sevdiği şimdi anlıyorum. :))
Maşallah benden mi özendin hemşerim, sen hayırdır ne bu hız :))
Bolahenk
Gönderi Sahibi
Hahahah heh işte ondan. :D
Yaşar baba <3
Çok duygu yüklü bir eser.
Bolahenk
Gönderi Sahibi
İlk defa Yaşar Kemal okuyorum. Öyle gözüküyor. :) hoş, saran, içlendiren bir esere benziyor.