Bu his size neyi hatırlattı?
“Herkese ben koşuyorum, kimseye yetemiyorum, kimseye de yaranamıyorum…”
Alıntı
··2 alıntı·
2 +1'leme
·
16,3bin Gösterim
18 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Herkese yetmek isteyen kendine yetemez. Herkese yetişmek isteyen kendini kaçırır. Kendini ihmal etmemeli.
Bu uzaklaşma kendine yabancılaşmadır. Marx’ın “emeğin yabancılaşması” kavramı gibi, burada da kişi kendi emeğine, hatta kendi varlığına yabancılaşır. Çünkü ne kadar koşarsa koşsun, sonuçta “yetememe” hissi baki kalır.
Çabalayıp da hep eksik hissedenlerin sessiz çığlığı gibi.
Kendini görmezden gelen kişiyi çevresindekiler de görmezden geliyor , kendi kıymetini bilmeyenin kıymetini en yakının olsa dahi bilemeyebiliyor . Hepimiz zaman zaman hissederiz bunu bence , hissetmeyen varsa çok şanslı .
Reklam
Gönül yorgun düşerse yürek dilsiz kalırmış İnsan herkese yetişir de kendine geç kalırmış
Hayatı kurban rolüne bürünüp yaşayan toksik insan cümlesi...