Bir gün birisi yazdığım yazının gönderisine şöyle bir yazı yazdı;
"Sen bir Oğuz Atay da değilsin!"
Ben hiçbir zaman Oğuz Atay olma iddiasında bulunmadım ama onu okuduğumda ruhunda kendimle benzerlikler buldum. Kendiyle konuşmaları, değindiği konular..
Tutunamayan'lara elim varmıyor, gücüm yeter mi diye.
Bu kitap beni de sarsmıştı.
İnceleme güzel olmuş. Emeğine sağlık