Doğan Cüceloğlu 'dan bu zamana kadar iki kitap okudum ve ikisini de epey seviyorum: Var mısın? ve Gerçek Özgürlük .
Bu kitap ise bireyin ve toplumun iletişim biçimleri ile ilgili bilgiler içeriyor. Teori kısmı beni biraz sıksa da (birçoğu zaten bildiğim bilgiler olduğu için) iletişim konusunda yazılmış güzel bir kitaptı. Bol bol alıştırma içeriyor, bu da verdiği teorik bilgileri pratikte kendi üzerinizde görmenizi sağlıyor. İkinci ve son kısımda Türkiye özelinde yazılmış olan bölüm de (bir iki itirazım olsa da) epey doğruydu.
Genel olarak sevdiğim bir kitap oldu fakat yazardan okuduğum diğer iki kitap çok daha iyiydi.