İnsan aşık oldu mu her zaman önce kendini kandırmakla başlar, sonra başkalarını kandırarak bitirir.
Sayfa 58·Kitabı okudu
Edebiyat
··
1 +1'leme
·
5,7bin Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Aşk gözleri kapatmaz aslında, biz kapatırız. Çünkü bazı hayaller, gerçeklerden daha tatlı gelir insana.
Gül.
Gönderi Sahibi
Ne güzel bir yorum:))
Aşk bir yanılgı o zaman.
Gül.
Gönderi Sahibi
Öyle sanırım.. :) görme bozukluğu