Yazarın Leziz Kadavralar kitabını okuyup mest olmuştum. Bu kitaba da merakla başladım. Yine bir distopya, kan donduran bir yozlaşma ve olma ihtimali yüksek şeyler...
Değersizler, Aydınlanmışlar, Küçük Azizeler, Göğe Yükseliş Şapeli, Tam Aura, Şeffaf Ruh, Sessizlik Kulesi ve tüm olayların geçtiği Kutsal Kız Kardeşlik Evi... Başta kim kimdi, hiyerarşi nasıl, yazılar bölük pörçük derken ilk 15-20 sayfa karışık geliyor. Ama sonrasında hikâyenin tokadını son sayfaya kadar yiyorsunuz. Leziz Kadavralar daki kadar beğendiğimi söyleyemem çünkü Leziz Kadavralar benim için 1984 , Hayvan Çiftliği , Maymunlar Gezegeni ayarında muhteşem bir kitap. Ama bu kitabın böyle olduğunu bilseydim de yine de okurdum. Bu aralar kitapların filmleri çekildiği için bu kitabın da filmi çok güzel olurdu diye düşündüm. Ufak bir eleştiri: sanki sonu başka olabilirdi.
Distopya sevenlere kesinlikle tavsiye ederim.
Kitapla ve sevgiyle...