Hemen çok yakın bir dönemde, Cahit Koytak'ın çevirisiyle okuduğum 'Başkaldıran Ruhlar' ın daha evvel okuduğum 'Asi Ruhlar' ı açık ara geride bıraktığını söyleyebilirim, büyük bir ziyafetti benim için.
Sanırım iyi şiir, anlatırken anlamanın peşine düşmüştür, sırlarla hızlandırır kanın akışını ve yiğitçe konuşur.
Yine keyifle ve ilgiyle okudum, emeğiniz varolsun :)