Körlük ...bu güne kadar okuduğum en sarsıcı ,hatta en yıkıcı bir roman. okumaya başladığımda ve konunun içine girdikçe korkunç bir şekilde sarsıldım.
Gerçekten kıymetini bildiğimizi sandığımız, ama sadece kaybettiğimizde anladığımız, bize tanrı tarafından verilen yetilerimiz ki bu romanda sadece bu yetilerden bir tanesinin kaybıyla tüm dünyanızın alt üst olacağı ve birden kaos denilen şeyin içine çekileceğinizi çarpıcı bir dille anlatıyor kitap, hele bu kaos tüm bir şehri hatta ülkeyi içine çekerse ne olur ...merak edenleri bu şahane eseri okumaya davet ediyorum.