Yazarın deyimiyle bir novela değil, nivola. Bolca diyaloğun olduğu, diyaloğun olmadığı yerde monoloğun olduğu bir kitap.
-Aileden kalma serveti olan zengin bir beyefendinin aşk ile tanışmasını ve bundan ötürü başına gelenleri işliyor.
-Ana karakterimiz Augostu sakin, kendi halinde takılan, biraz saf yanları olan bir adam.
-İnsanların çirkin yönlerini -aşkın çirkin yönlerini gösteren. Hayatı bolca sorgulayan bir kitap.
-Yazarın tarzı oldukça hoşuma gitti. İlk kısımlarda hem düşündürüp hem güldürdü. Spoiler vermeyeceğim ancak karakterimizin yaşadığı ikilemler, yaşadığı ilişki benim pek hoşuma gitmedi.
-Bazı yanları bana Martin Eden'i de asımsattı. Eğer o kitabı sevdiyseniz bu da hoşunuza gidebilir.
-Diğer kitaplarına da şans vereceğim.
(Martin Eden) incelemem: #268239657
SisMiguel de Unamuno · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20236bin okunma