6/10
·240 syf.··
Beğendi
·
2026 13. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 14 Mart 2026 23:26
Yazarın deyimiyle bir novela değil, nivola. Bolca diyaloğun olduğu, diyaloğun olmadığı yerde monoloğun olduğu bir kitap. -Aileden kalma serveti olan zengin bir beyefendinin aşk ile tanışmasını ve bundan ötürü başına gelenleri işliyor. -Ana karakterimiz Augostu sakin, kendi halinde takılan, biraz saf yanları olan bir adam. -İnsanların çirkin yönlerini -aşkın çirkin yönlerini gösteren. Hayatı bolca sorgulayan bir kitap. -Yazarın tarzı oldukça hoşuma gitti. İlk kısımlarda hem düşündürüp hem güldürdü. Spoiler vermeyeceğim ancak karakterimizin yaşadığı ikilemler, yaşadığı ilişki benim pek hoşuma gitmedi. -Bazı yanları bana Martin Eden'i de asımsattı. Eğer o kitabı sevdiyseniz bu da hoşunuza gidebilir. -Diğer kitaplarına da şans vereceğim. (Martin Eden) incelemem: #268239657
SisMiguel de Unamuno · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20236bin okunma
·
38 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.