George Orwell okuduğum üçüncü kitabı. Kabul etmeliyim ki farklı bir anlatım tarzı var. 1984 ve ha Hayvan Çiftliği kitaplarında da karşılaştığım bir durum bu. Bazen ayrıntılarda öyle boğuyor ki, insanın hızlı hızlı geçesi geliyor. Sıkıcı olabiliyor. Anlatmak istediği şeyi zoru seçerek yapıyor. O yüzden bu kitabı da okurken biraz sıkılmış olabilirim. Yine de kitabın özünü anlayınca bitirmek için içimde kuvvetli bir arzu hissettim.
Konu itibari ile çok beğendiğim bir kitap oldu.