Veronica
@Dagbass
Takip Et
Kadın ne kadar çok severse o kadar çok yaralanır.
Kitabı okudu
Alıntı
Vadideki Zambak
Honore de Balzac
546 beğeni
·
2 paylaşım
·
2 alıntı
·
1 +1'leme
·
4.028 Gösterim
10 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Filiz Yüceer
Kadın çok kalpten sever o yüzdendir bence bu kadar yaralayıcı olması…
2
Mehmet B.
Aynı şey erkekler için de geçerli 😇
2
Veronica
Gönderi Sahibi
Tabi ki de her insan aynı değildir. Bu durum erkekler için de söz konusu olabilir.
1
Gizle
Gulben Orakci
Kadın çok severse değil kadın gereksize gerektiği kadar değer vermezse üzülür.
1
Sefa Dinçer
Benim indimde ise yani kendimden pay biçiyorum sevgi ve aşk yangını oluşur
1
Mahmut Yıldırım
Sevmeye korkar hâle geldik...
1
Veronica
Gönderi Sahibi
Hayır korkmayalım sevmeye devam edelim.
1
Gizle
İleri