Kadın ne kadar çok severse o kadar çok yaralanır.
Alıntı
··2 alıntı·
1 +1'leme
·
4.028 Gösterim
10 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kadın çok kalpten sever o yüzdendir bence bu kadar yaralayıcı olması…
Aynı şey erkekler için de geçerli 😇
Veronica
Gönderi Sahibi
Tabi ki de her insan aynı değildir. Bu durum erkekler için de söz konusu olabilir.
Kadın çok severse değil kadın gereksize gerektiği kadar değer vermezse üzülür.
Benim indimde ise yani kendimden pay biçiyorum sevgi ve aşk yangını oluşur
Sevmeye korkar hâle geldik...
Veronica
Gönderi Sahibi
Hayır korkmayalım sevmeye devam edelim.