Hocam emeğinize kaleminize sağlık. Okumalarınızın ve yorumlarınızın da hatta; ağır bir dili olmakla beraber(naçizane bana göre) yavaş ve anlayarak okumayı 'alıntının,yorumun, incelemenin' bilgisini almayı seviyorum. 1K ayrıca bu yönden de çok güzel mecra . Güncel-geçmiş-gelecek hakkında konuların birçok okurun okumaları ve bakış açısıyla yoğrularak ortaya çıkan ve sahiden bilgi kapsamı geniş keza sizler gibi hocalarımızın paylaşımlarını okumak uygulamada benim için değerli katkılar olmakta. Gerçekten her yönden bağla ele de alarak yine çok güzel bir inceleme-yorum ortaya koymuşsunuz. Yine hem bilgi tazelemesi hem bağdaşık bilgilerle yeni bilgiler hem de bazı kısımlarda yeni fikirler beraberinde bilgiler de öğrenmiş oldum,teşekkür ediyoruz yoğun emekle ele aldığınız incelemeniz için.🌼