Kitap karakterleri gerçek olsaydı arkadaş olur muydum?
Harry Potter ve Felsefe Taşı serisi Harry Potter; Arkadaş olurduk ama muhtemelen günün sonunda onu bir kaşık suda boğmak isteyebilirdim. Bazen o kadar inatçı ve kendi bildiğini okuyan biri oluyor ki, anlaşmak için peygamber sabrı gerekirdi. ​Hermione Granger; Tam benlik! En iyi anlaştığım kişi kesinlikle o olurdu. Beraber kütüphanede vakit geçirmek, sınavlara hazırlanmak ve her şeyi planlamak... Tam bir "soulmate" enerjisi! ♡ ​Ron Weasley; Arkadaş grubunda olurdu ama aramızda hep o görünmez mesafe kalırdı. Neden bilmiyorum ama Ron beni pek sevmezdi bence. ​Fred ve George Weasley; Onlarla takılmak dünyanın en eğlenceli şeyi olurdu! Ama işin içinde öğretmenlere yakalanma ve ceza alma korkusu olduğu için, şakalarının "uygulama" kısmında ben muhtemelen geri planda dururdum. ​Percy Weasley; (Derin bir nefes) Bu çocuğun üzerinden tırla geçmek istiyorum! Özellikle 5. kitaptaki tavırlarından sonra ona karşı hiçbir sempatim kalmadı. Tam bir hayal kırıklığı ve gerçekten tahammül edilemez biri. ​Ginny Weasley: Kesinlikle çok yakın arkadaş olurduk. Onun o dik duruşunu ve havalı tavırlarını zaten çok seviyorum, yan yana çok iyi bir ikili olurduk btw. ♡ ​Remus Lupin; İşte benim favorim! Bu adam sevilmez mi? Naifliği, bilgeliği ve sakinliğiyle kesinlikle benim BFF’im olurdu (çokça sevmek) Cho Chang; 5. kitaptaki o ağlak ve kararsız halleri beni biraz yorardı. Arkadaş olurduk ama bir noktada "Cho, hadi ama toparlan biraz!" diyerek yanından uzaklaşabilirdim. Luna Lovegood; Kesinlikle çok farklı bir enerjimiz olurdu. Bazen anlattığı şeyler "yok artık" dedirtse de, onun o yargısız ve dürüst tavrını çok severdim. Fred ve George gibi beni tehlikeye atmazdı ama Harry gibi de darlamazdı. Muhtemelen beraber okul bahçesinde oturup hayallere dalardık. Neville Longbottom; İlk yıllarda "Neville şunu yapma, başımız yanacak" diye onu uyarırken bulurdum kendimi ama büyüdükçe ona olan saygım tavan yapardı. Çok güvenilir ve sadık bir dost olurdu, tam bir "kara gün dostu." Sirius Black; Remus Lupin ile BFF olduğumuza göre Sirius ile de sürekli yan yana gelirdik. Ama Sirius bazen çok çocuksu ve kuralları hiçe sayan biri olduğu için, öğretmenlere yakalanma korkum yüzünden ona sık sık "Sirius, lütfen otur oturduğun yerde!" diye çıkışırdım. Draco Malfoy; Bak, bu konuda kafam biraz karışık! Bir yanım o havalı ve gizemli tavırlarını, zekasını seviyor; ama diğer yanım o aşırı kibirli ve her şeyi babasına şikayet eden hallerine sinir oluyor. Muhtemelen "nefret ile sevgi arasında ince bir çizgi vardır" dediğimiz o arkadaşlığımız olurdu. Onu hem korumak isterdim hem de bazen ağzının payını vermek! Nymphadora Tonks; ALLAHIM AŞK KADINI çok sevmek bne tonks'u♡ neyse kesin arkadaş olmak için peşinde gezerdim abi aşırı havalı bence öyle yani btw Devam etmeye üşenmezsem diğer kitaplar içinde yaparım (yapmicak büyük ihtimalle) öyle yaniii♡
1000Kitap
·2 alıntı·
3 +1'leme
·
1.620 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sir Nicholas ve Mızmız Myrtle ile bi ekip kurar onlarla takılırdım. 🤣 O kule senin burası benim takılırdık 🤣
Okuyanbirordek☆
Gönderi Sahibi
Lslalskwpkd çok iyi ekippp
Ben Voldemortçuyum 🤭
Okuyanbirordek☆
Gönderi Sahibi
Ben Remusçuyum skskslslskx💗
Hermione kesinlikle golden trioda en cok anlasabildigim kisi olurdu ya tartismasiz fikir cok iyi buara da insallah akım olur💗😽
Okuyanbirordek☆
Gönderi Sahibi
Umarımmm♡
asiri harika bi fikir acil akim olsun okumasi asiri zevkliii
Okuyanbirordek☆
Gönderi Sahibi
Dimiiii💗
Çok güzel fikiiir😭🫶🏻 kullanabilir miyiiim💞🤏🏻
Okuyanbirordek☆
Gönderi Sahibi
Tabii kiii sormana bile gerek yokkk🤍🫂