Gerçekçi olmak gerekirse şımarık bir çocuğun kaprislerini okudum. Ama okurken insanın kendine yabınlaşması ne demek gerçekten hissediyorum. Bazen size küçük bir sorun gelen şeylerin başka biri için nasıl büyük bir sorun olduğunu anlıyorsum. Empati yapmanın önemini tekrar tekrar anlıyorsun. Fakat hala benim için Oba Yozo şımarık bir çocuk.