Alina cidden tam teenage girl enerjili bir karakter yer yer delirtiyor da nefret ediyor da değilim yani ileride de biraz olsun düzeliyor zaten veee karakterlerin derinliği hakkında kesinlikle katılıyorum hatta ilk kitabı okuduktsn sonra "Bu seri fazla abartılıyor ya galiba" demiştim doğruya doğrudur dehsetengiz bir seviyeye çıkmıyor sonraki kitaplarda da ama karakterler daha çok derinleşiyor yeni karakterler geliyor (ki bir tanesi benim tüm seri içerisindeki favorim seriye onun için devam ettim ve bitirdim öyle bir mevzudur) o yüzden seriye kesinlikle devam etmeni oneririm💗😽