Hayruş ✮⋆˙ hiç bitiricem gibi gelmiyo yaa🙈hızlı bitmesini de istemiyom da bitince okuyucak kitap kalmıyoor😭ama bitsin yaa bitsin, bu seride aradan çıksın böyle serilere bağlanınca bitince de çok üzülüyorum yaa üüüüff 💞😭✨
yaa beğenmedin mı yaa çok üzüldüm aslında seri yeni karakterlere alışınca çok güzel oluyo okumasi falan keşke begenseydiiinn😭😭😭💗teşekkürleerr🫶devam et çoookk guzeeell💗