Bu kardeşlerin pazartesi cumartesiden başlar kitabını elime almıştım ama çok zorlamama rağmen yarım bırakmıştım. Bir şeyler olup duruyordu ama ben olaya bayağı bir uzakmışım gibi hissediyordum. İncelemenizle belki bir de bunda şansımı denerim. İyi okumalar