8/10
·240 syf.··
12 günde okudu
·
2018 50. kitabı
Arkadi Strugatski
7.2/10 · 1.577 okunma
·
2 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bu kardeşlerin pazartesi cumartesiden başlar kitabını elime almıştım ama çok zorlamama rağmen yarım bırakmıştım. Bir şeyler olup duruyordu ama ben olaya bayağı bir uzakmışım gibi hissediyordum. İncelemenizle belki bir de bunda şansımı denerim. İyi okumalar
Semih Doğan
Gönderi Sahibi
Kardeşlerin dili beni de sarmıyor. Zorlana zorlana ilerliyorum :) Kitaplarında fikir ve konu genellikle güzel oluyor ama işleme şekilleri bana da hitap etmiyor. Teşekkür ederim. Size de iyi okumalar :)
çookk güzel bir kitap umarım siz de beğenirsiniz
Semih Doğan
Gönderi Sahibi
Şimdilik gayet güzel gidiyor. Ştrugatski kardeşleri çok sevmiyorum aslında ama bu kitabı daha iyi geldi bana da.
ortalara doğru biraz sıkmıştı beni ama sonra güzelleşti
Semih Doğan
Gönderi Sahibi
Ortalardayım ben de şu an :)