Hesse'den okuduğum 5. kitap ve diğerlerinden çok başka bir kitapla karşı karşıyayım. Elden geldiğince sindirerek, tadına vararak ve bahsolunanı atlamadan, idrak etmeye çalışarak ilerliyorum. İnşallah bitince aklımdakileri toparlayıp fikirlerimi iyi bir şekilde ifade edebilirim. İlgi ve öneriniz için teşekkürler, incelemelerini dikkatle okuyup beğeniyle takip ettiğim okurlardansınız, özellikle son incelemeniz çok iyiydi bunu da söylemeliyim, ben de takipteyim :)