Emeğinize sağlık,Güzel inceleme olmuş,Vasat edebiyat okuyucusu, "Çok akıcı, bir solukta "okudum gibi ifadeler kullanıyormuş genelde yapıyoruz, gerçi İlk okumalarımız genelde Vasat Edebiyat'ı dediği yazarların kitaplarından başlıyoruz.. Kendi adıma öyle, yalnız kitapları keşfedince insan yavaşta olsa bırakıyor...Bir de eleştiri konusunu yanlış anlıyoruz,yapıcı değilde yıkıcı eleştiri veya pohpohlanmış eleştiri yapıyoruz...
Bu kitabı sizin alıntınıza yorum yapınca hatırladım, nasıl bir kitapmış okuyalım bakalım.. Okuma listeme ekliyorum... :)