Livanelinin tarzını biliyorsanız eğer yine aynı tarzda yazılmış bir kitap. Olaylar sürükleyici şekliyle devam ediyor ve sonu yine hayranlıkla bitiyor. Eğer biraz tarih biraz edebiyat olsun derseniz bu kitabı kesinlikle okumalısınız. Size hayatın acı taraflarını gösteren ama neden pes etmemeniz gerektiğini anlatan bir kitap.