Bir kitabın daha sonuna geldik Bu kitapta anlatılmak istenenden fazlası vardı. İyiyle kötünün savaşı, baskıcı politika, ölüm, hayat şartları, pişmanlıklar ve daha niceleri... Bu kitabı okurken duygular birbirine karışıyor bir sinirli bir mutlu oluyorsunuz. Kendinizi Yusuf gibi hissediyor onun yaşadıklarını sanki sizde yaşıyorsunuz. Kitap, aynı zamanda eskinin geleneklerini, motiflerini ve kültürlerini de kitabı okurken içinde daldığınız hayal dünyasında işlemenize olanak veriyor. Başka bir Sabahattin Ali kitabında buluşmak dileğiyle...