:) Ne yapayım Aytmatov'a dayanamıyorum. İnşallah beğenirsiniz... Tarzınızı bilmiyorum ama Dram seviyorsanız mutlaka beğeneceksiniz. İyi akşamlar. ;-) Ha bu arada Jack London mutlaka deneyin.
Bir yerlerde sizin Orwell i övdugunuzu hatırlıyorum. Eğer ilk Aytmatov ise bu kararı degistireceginize inanıyorum. Selpaklari hazırlayın okurken... :) Ağlama garantili
Her tür okumayı seviyorum ben, dram da sevdiğim ve bu kadar iyi övgüler duyduğum için beğeneceğimden şüphem yok. Çok teşekkür ediyorum, size de iyi akşamlar :)
Çok dikkatli olduğunuzu söylemeden geçemeyeceğim :) Evet Orwell benim en kıymetli yazarlarımdandır ve doğru, okuyacağım ilk Aytmatov eseri olacak :) Yorumunuz beni daha da meraklandırdı ve beklentilerimi yükseltti açıkcası.