Ben akademik altyapısını değerlendirmeye çalışmıştım daha çok. Karalamalar, Freud'a ve modern psikiyatriye eleştiri okları var ama bunların altı iyi doldurulmuş değil. Yazar psikiyatrinin yıllarca içinde bulunmuş bir profesör olunca, beklenti de artıyor tabii. Ama konunun içinde olmayan biri bile rahatlıkla böyle bir kitap yazabilir.