Puan vermedi·72 syf.·
Beğendi
·
8 günde okudu
·
2020 4. kitabı
Didem Madak
8.4/10 · 17,6bin okunma
·
12 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hüzün kokan bir kadın Didem madak ❤️
Merve
Gönderi Sahibi
Tatlı tatlı okuttu kendini de, şiirler sapladı yüreciğe..
Gerçekten Didem Madak'ın kalemi çok naif. Diğer 2 kitabınıda tavsiye ediyorum:)
Merve
Gönderi Sahibi
Kesinlikle derhal okumalı ☺️ Nasıl da çiçekli ama hüzünlü şiirlerdi...