10/10
·556 syf.·
Beğendi
·
9 günde okudu
·
2020 12. kitabı
Emile Zola
8.8/10 · 14,3bin okunma
·
2 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Geçen sene bu zamanlarda okumuştum. Kesinlikle önceliğini yukarıya çekmeniz gereken bir roman bana göre
Ayşe*
Gönderi Sahibi
Müthiş bir kitap okudum.
Finali erken yapılmış ve 10 puan verilmiş. Harika bir filmi de var ;)
Ayşe*
Gönderi Sahibi
Valla finale gelmeden belli etti kendini çok beğendim, filmide bugün gördüm, bitsin kitap izleyeceğim :)
Anketinde ben de Germinal'e oy vermiştim. Kitabı nasıl buldun? :)
Ayşe*
Gönderi Sahibi
:D ben de diyorum usta ve margarita neden kaybetti. Şimdilik bi şey söylemek için henüz erken ama ben beğendim, Zola’yı çok severim zaten muhtemelen bi yüz sayfa sonra tam konu oturacak, şu an henüz olay örgüsünün motiflerini anlatıyor hikayeyi bütünlemedi daha, yalnız kömür madenleri betimleri insanı oradaymış gibi hissettiriyor :|