:D ben de diyorum usta ve margarita neden kaybetti. Şimdilik bi şey söylemek için henüz erken ama ben beğendim, Zola’yı çok severim zaten muhtemelen bi yüz sayfa sonra tam konu oturacak, şu an henüz olay örgüsünün motiflerini anlatıyor hikayeyi bütünlemedi daha, yalnız kömür madenleri betimleri insanı oradaymış gibi hissettiriyor :|