Tutunamayanlar...Benim için başucu kitabıdır.Oğuz Atay öyle derin öyle naif işlemiş ki cümlelerini,yıllar sonra bile size dokunmayı başarıyor.
Ne zaman darlansam,umudumu kaybettiğimi düşünsem rastgele açar,okurum.
Post Modern’de üstüne tanımam.
Belki başlar da sıkılabilirsiniz,ağır gelebilir.İki yüzüncü sayfadan sonra bırakmak istemeyeceksiniz.Herkesin mutlaka okuması gerektiğini düşündüğüm aynı zaman da özel kalmasını istediğim bir kitap.
Bir de büyük umutlarla başlamayın,mutluluk bu kitaba çoook uzak bir kavram :)
TutunamayanlarOğuz Atay