Oğuz Atay
Fotoğraf çekiIerken, nedense kendimizi güIümsemek zorunda hissediyoruz.Yani asIında ona biIe mutIuIuk oyunu oynuyoruz...
Edebiyat
·1 alıntı·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.