Yaşadığım yer itibariyle eskiden yaşanmış veya kulaktan duyma olayları anlatan insanlar vardı, çocukluğumun en renkli anılarını oluşturan o insanlar öyle güzel ve anlaşılır şekilde anlatırlardı ki olay örgüsünün bir parçası oluveriyordum. Bu eserde de benzer tadı aldığıma inanıyorum. Yakşılılığının velinimetlerini toplamak varken, toplumda ki adaletsizliğe ses çıkararak ve bununda bedelini ödeyerek yaşayan özel bir insanın sıkıntılı yolculuğu, iyi ki okudum.