10/10
·80 syf.··
3 günde okudu
·
2020 145. kitabı
Sevim Burak
7.3/10 · 224 okunma
·
2 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Demet
Gönderi Sahibi
12 sayfa okuyabildim henüz. Ağır geldi satırlar, ah diyip üzülebiliyorum diyebiliyorum sadece :/
Beni en çok etkileyen kitabıdır. Okurken benzer şeyleri yaşadım.
Demet
Gönderi Sahibi
Her bir satırı düşündürüyor üzdü birazda beni kendisi de üzücü şeyler yaşamış ve bunu satırlarında hissedebiliyoruz..
Demet
Gönderi Sahibi
Palyaço Ruşen ‘de okuduğum bazı öyküler bu kitap içeriğinde de yer alıyormuş şuan farkettim🐣
Demet
Gönderi Sahibi
Mach 1 okuduğum kısma kadar yoktu :)
Bu kitaba ilk kim başlayacak diye bekliyordum ben de :)
Demet
Gönderi Sahibi
Takip edeceğim iyi okumalar size de :)