İzlediğim 1300 küsür yabancı filmden en ennn sevdiklerimdir..Sevdiğiniz ve size 'enteresan' gelen filmleri benimle paylaşın. Bana da, izlemediysem, fikir olsun..
-The Sopranos
-Hannibal (dizi)
-The Wire
-The Leftovers
-Oldboy
-Baba serisi
- A Pigeon Sat on a Branch Reflecting on Existence ( Roy Andersson filmi )
- Youth ( Paolo Sorrentino filmi )
- Nowiambre ( Achero Manas filmi )
- No ( Pablo Larrain filmi )
- Eternity And A Day ( Theodoros Angelopoulos filmi )
- İnatçılar ( Grímur Hakonarson filmi )
- Deri Ceket ( Quentin Dupieux filmi )
- Der Baader Meınhof Complex ( Uli Edel filmi )
- Sound of Noise ( Ola Simonsson filmi )
North by norhtwest
Vertigo
Dog day afternoon
Carlito's way
Lost highway
Mulholland drive
Ladri di biciclette
Usual suspects
Life of David Gale
Reservoir dogs
Pulp fiction
Winter light
Good will hunting
...and justice for all
Taxi driver
Goodfellas
The ırıshman
Raging bull
The heat
Eyes wide shut
Clockwork orange
2001:space odyssey
Rashomon
Bacheha-Ye Aseman