Hakan hocam ben de yoruldum parça parça okumaktan, önceden böylesi keyifli oluyor demiştim ama.yorucu olmaya başladı. Bu yüzden ben de cem yayinevinden olan kitaplarını almaya karar verdim. Baştan okuyacağım diyorsunuz, önceden okudunuz ve bir daha öyle mi? Ne güzel yahu:)
Hikaye olarak sema kaygusuz'un sandık lekesi ve diğer kitapları, Faruk Duman kitapları aklıma ilk gelenler. Leyla Erbil'in hikayeleri de dipsiz kuyu gibi. O zaten dili dert edinmiş bir yazar, son kısa romanları çok begenilmisti. Murat Gulsoy da dilden ziyade kurgusu ile dikkat çekiyor, postmodern edebiyat için iyi bir örnek diye biliniyor..sevdiğim iki üç kitabı var , özellikle İstanbul'da Bir Merhamet Haftası çok iyiydi.