Puan vermedi·420 syf.··
5 günde okudu
·
2021 22. kitabı
Erich Maria Remarque
8.4/10 · 85 okunma
·
1 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Nazan Türk
Gönderi Sahibi
Kitabı okumaya devam ediyorum. Öyle güzel bir kitap ki işler nedeniyle elimden bırakmak gerektiğinde üzülüyorum. Bazı yazarlar vardır, bütün kitaplarını okumak ısterseniz. Remargue de o yazarlardan biri. Daha önce üç kitabını okumuştum:Garp Cephesinde Yeni Bir şey Yok, Insanları Seveceksin ve Lizbon'da Bir Gece. Bu dördüncü kitabi okudugum. Hepsi mi insanı derinden etkiler. Savaşın insanın hayatını nasıl tükettiğini, toplumları nasıl yok ettiğini daha iyi anlatan bir yazar yoktur. Mükemmel 👍✌