Space freak a girl
@Spacefreak
Takip Et
Ben ikide bir de böyle oluyorum, bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum, bazen de hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum. Bu nefret falan değil... İnsanlardan nefret etmeyi düşünmedim bile... Sadece bir yalnızlık ihtiyacı.
Kitabı okudu
Edebiyat
İçimizdeki Şeytan
Sabahattin Ali
20 beğeni
·
2 paylaşım
·
1 alıntı
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap