GELİŞİN YAŞAMAK KADAR GÜZEL
Gelecektin,gelmez oldun Halimi hiç sormaz oldun Yaralarımı sarmaz oldun Yokluğundan soldu gönlüm. Gelişin yaşamak kadar güzel bana Gidişin ECEL SANKİ Bu gönül ikimize de yeter sakin Beni senden etme
Benim gönlüm sarhoştur yıldızların altında… Akşam klasiği… Hepinizi beklerim: ngl.link/anhaa67718
1000Kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Gönlüm uçmak dilerken semavi ülkelere Ayağım takılıyor yerdeki gölgelere." Necip Fazıl Kısakürek
Alıntı
“Ellerin kıymeti inci mercandan Bir benim mi hatırım yerlerde kaldı Herkesin gönlü altın varaktan Bir benim mi gönlüm virane kaldı.”
Duygular
Mesafe aramızdaki yollardır Gönlüm seni kırk diyar öteden de Sever...
Unut onu gönlüm Unut onu sen de 🎵
Müzik