Gönül

Gönül
@gonul3
Yazmak, devam etmektir
Koşmaktan görmeye vaktimiz olmuyor ki...
Reklam
"Gidersem istikbalimi kaybedecektim, fakat durursam aklımı..."
Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegâne tesellidir.

Gönül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·140 syf.·
2020 11. kitabı
Sabahattin Ali
7.3/10 · 55,9bin okunma