Gönül

Gönül
@gonul3
Yazmak, devam etmektir
Koşmaktan görmeye vaktimiz olmuyor ki...
Reklam
"Gidersem istikbalimi kaybedecektim, fakat durursam aklımı..."
Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegâne tesellidir.
baharda kışı kışın da baharı özler insan