"Yerleşik yargıları olmadı hiç
Kurmadı güzel gelecek düşleri
Nerde bir yangın, nerde tehlike
O mutlaka ordaydı birdenbire
Dinsizdi, özgür sayılırdı belki
Ama bağlanmadı özgürlüğe de
Hiçbir yerde yeterinden çok kalmadı
Beklemedi anılar sarnıcının dolmasını
Şikayetsiz yaşadı yaşadığı her günü
Yoktu yüreğinde pişmanlıkların izi"