Bir öğretmen olarak Doğan Cüceloğlu ve kitapları benim için çok değerli. "Var Mısın?" Kitabı da okurken zevk aldığım bir kitap oldu. Yeni bilgiler öğrendiğim, okuma listeme yeni kitaplar eklediğidim, izleme listemi zenginleştirdiğim bir kitap. En çok öneri bölümlerini sevdim. Meslektaşlarıma öneririm.