"Deniz ekmek kapısı, deniz hayat , deniz sevgili, deniz zalim, deniz suskun, deniz sevecen, deniz öfkeli. Bazen acından öldürür balıkçıyı , bazen verdikçe verir. "
Okuma saatinde okuyacak kitabım kalmadığı için öğretmenler odası kitaplığından bulup okumaya başladığım bir kitap. Çok da anlatılacak bir yönü yok ama lise zamanlarım aklıma geldi. MSN kavramı beni oldukça eskiye götürdü. Onun dışında boş bir kitap olduğunu söyleyebilirim.