Uzun zamandır okuduğum en iyi dönem romanı olabilir. Gerçekten çok beğendim. Ayşe Kulin'e hep bir ön yargım var nedenini bilmesem de... Ama her okuduğum kitabını da beğeniyorum. Bu ön yargımın temeline inmeliyim sanırım. Kitap cumhuriyetin son yıllarını farklı bir bakış açısıyla ele almış. O dönemde ailelerin yaşadıkları sıkıntıları farklı farklı ailerin bakış açısından görmek hoşuma gitti doğrusu. Sadece bir aile ile devam etse bu kadar sürükleyici olmazdı. Ayrıca kitabın başından beri nerede birleşecek bu hikayeler diye düşünürken beni şaşırttı. Beklemediğim bir yerden birleşti. Ermeni-Türk aşkı da çok hoşuma giden bir parçası oldu hikayenin. Ama bence Kitap yarım kaldı. Bence Sabahat ve Aram güzel bir sonu hak etmişti. Tek eleştireceğim yer bu olabilir. Bunun dışında zevkle okunacak bir kitap kesinlikle.